Amanda frågar

Amanda om Tom's MAGE :D:
Hej! Kan ni bara förklara en sak för mig. Blev så sjukt nyfiken när jag läste det för några dagar sedan, när ni lagt ut bilderna från konserten i polen tror jag det var. 

Hur får man fotopass?
Kostar det pengar?
Har man några speciella platser?
Och är det möjligt för vem som helst att få det?

Skulle vara så sjukt bra om ni svarade på den här frågan i bloggen! Behöver verkligen veta! Annars vill jag berömma er för en skitfin och grym blogg! Kram:D

 

Svar: Om det är vad jag tror att du menar så är det M&G. Då tävlar du så att du får komma backstage och få en autograf och ta kort. Jag vet faktiskt inte riktigt vart man gör det, men du får kolla runt lite :D Hoppas du blev nöjd med svaret :)

 

För er som undrar; Jag tror att jag får min dator idag. Men jag vet inte säkert eftersom de håller på och byter dagar hela tiden "/

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kanske inte såg det men Elisabeth skrev ett inlägg den 23e augusti, där hon la ut en massa bilder på världens finaste killar ;) Haha, och några utav dom hade hon tagit själv. Längst ner i inlägget skrev hon "Bilderna blev så himla bra för att när jag var på

konserten i Polen den 14/3 hade jag fotopass+systemkamera" Jag undrar alltså hur man kan få det, för det skulle vara så grymt kul att få ha med sin systemkamera på någon utav deras konserter och få grymma bilder på dom. :D Ännu en gång så är jag sjuukt tacksam om ni svarar. Kram :D

2010-09-01 @ 08:59:11
Postat av: sv: Amanda

Hej Amanda!

Det är så att pappa känner

en av vakterna som var med på

konserten i Polen. Då jag inte fick

någon present på julen av pappa

tog han med mig till Polen och vakten

hade fixat fotopass. Tror inte det är

vemsomhelst som kan få ett pass. Jag skulle fått gå bakstage också men killarna var tyvärr tvugna att åka så det var väldigt synd:( Man får en speciell plats längst fram vid ståplatsernna mellan "grindarna" och scenen. Pappa fick nog betala en slant men jag blev väldigt glad :D

Hoppas du fick svar och om inte är det bara att fråga ;)

Elisabet

2010-09-01 @ 21:14:39
Postat av: Amanda

Tack för svaret! ;D

2010-09-02 @ 15:49:18

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0