Tom's MAGE :D



Så himla snygg så de inte e sant (A)

Kommentarer
Postat av: Angelica

EN TILL TH BLOGG!!!! <3



Hej! Om du tycker att jag ska göra en Tokio Hotel Fanfic, så skriv det i min blogg! Behöver minst tre kommentarer om att jag ska göra det!

Det är bara att gå in på http://Angeliicahh.blogg.se



Just for the tokio hotel fanfic :)<3

Nothing else :D

2010-08-31 @ 13:29:31
URL: http://angeliicahh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Kan ni bara förklara en sak för mig. Blev så sjukt nyfiken när jag läste det för några dagar sedan, när ni lagt ut bilderna från konserten i polen tror jag det var.



Hur får man fotopass?

Kostar det pengar?

Har man några speciella platser?

Och är det möjligt för vem som helst att få det?



Skulle vara så sjukt bra om ni svarade på den här frågan i bloggen! Behöver verkligen veta! Annars vill jag berömma er för en skitfin och grym blogg! Kram:D

2010-08-31 @ 19:15:27

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0