Grattis :D:D:D:D:D<3

GRATTIS TOM&BILL :D Ni är stooora pojkar nu :D!


Jag tänkte berätta för er hur
jag firade denna speciella dag :)

Först så satte jag på mig min favorit tee
med killarna när dom va runt 16-17 år gamla
Sedan en sjal som jag vek till pannband
(som Tom har här ungefär fast röd)


Sedan naglar som bill har och även sminkad som han ;)

Till det hade jag en fejkpiercing i läppen (som jag sedan tog ut)

Efter att jag kom till skolan bestämde jag att jag skulle fira Tom
prick 12.00 och Bill 12.10 xD Så efter lunchen så fick jag mina vänner
att följa med till ICA och där köpte jag surt godis (Båda killarna gillar)
Cola (Tom gillar) och Kakor (Bill gillar) sedan gick vi till en gård och jag
satt på Durch den monsun och kände tårarna rinna :') Sedan när klockan
slog 12.00 sjöng jag först refrängen av Moonson sedan Happy birthday
to you och sedan skrek jag att jag önskar han en riktig bra dag. Där
käkade vi upp hälften av det vi köpte och 10 minuter senare skedde samma
sak :) (Sa jag att ingen av mina vänner gillar Tokio Hotel?) Jag kände ett stöd
samtidigt som jag tyckte det var kul :) Hoppas ni haft en lika bra dag


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0