Elisabet svarar

Hej! Idag får vi datorerna!! Men i alla fall.

 

Det var tydligen inte M&G som Amanda menade. Men Elisabet svarade på frågan, fast i kommentarsfältet. Så jag skriver det här också :)

 

Elisabets svar:

 

Hej Amanda! 
Det är så att pappa känner 
en av vakterna som var med på
konserten i Polen. Då jag inte fick
någon present på julen av pappa
tog han med mig till Polen och vakten
hade fixat fotopass. Tror inte det är 
vemsomhelst som kan få ett pass. Jag skulle fått gå bakstage också men killarna var tyvärr tvugna att åka så det var väldigt synd:( Man får en speciell plats längst fram vid ståplatsernna mellan "grindarna" och scenen. Pappa fick nog betala en slant men jag blev väldigt glad :D 
Hoppas du fick svar och om inte är det bara att fråga ;) 
Elisabet

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0