Tokio hotel grabbarna - Liten format

Hej! Så irriterad på datan där uppe just nu alltså! Gjorde precis så himla långt inlägg men så gick det inte att visas längre=( Men här kommer det, jag skriver om hela =)
Hej! Hittade lite söta bilder på Tom, Bill, Georg och Gustav.
Vi börjar med Tom.
Inte så många men söta :D
Sen Bill
Bill och Tom. Vad gulliga
Och sen Gustav
Jag hittade tyvärr bara en blid =(
Och Georg
Hitta tyvärr bara en bild på Georg också =(
Men tänk er det till:
Det är en stor förändring det ha ha.

Kommentarer
Postat av: Jenny Schäder

Gud vilka söta bilder, varsågod förresten, ser att du redan använder bilden:D du var den enda som ahde skrivit en fråga så jag gjorde ett litet pris till dig då:D du får gärna vara med i min tävling:D läs mer på det inlägget om du ahr lust, ha en bra dag du:D

2010-03-18 @ 15:33:43
URL: http://jennylovestom.blogg.se/
Postat av: Jenny Schäder

Nej vänta, det var ju inte bilden du fick av mig, den såg annorlunda ut, hihi såg fel vet du:D (hahahah) ojojoj, ha en bra dag:D

2010-03-18 @ 15:36:53
URL: http://jennylovestom.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0