Lisette pratar med TH

 

Kille: God eftermiddag, Bill.
Bill: Hej.
Kille: Hej.
Bill: Hej hur mår du? Tom sitter här brevid mig, också Gustav och Georg.
Kille: Okej. Wow, det är ännu bättre killer. Snälla hälsa ett av era största fans. Här är Lissette.
Lisette: Hej.
Bill & Tom & Georg: Hej/hallå
Kille: Lissette, du har 2-3 minuter på dig att prata med killarna från Tokio Hotel. Så berätta eller fråga dem vad du än vill.
Lisette: Okej, först vill jag tacka för konsertern i Rotterdam. Det var min första…
Bill: Var det din första konsert?
Lisette: Ja.
Bill: Åh, och gillade du det?
Lisette: Ja.
Bill & Tom: Tack så mycket!
Bill: Ja, vi var väldigt nervösa men, ja vi är defnitift väldigt glada…
Lisette: Och vad tycker du om de Holländska fansen?
Bill: Jag menar vi hörde det framför arenan och de väntade och det är bar så bra. Så de är verkligen stödjande och energiska.
Tom: Och de holländksa fansen är också väldigt snygga.
Lisette: Tack. Och jag har en annan fråga: Vilken är er favoritmat?
Bill: Åh, min favoritmat… Generellt är det väldigt ohälsosamt så vi äter mycket pizza och pasta och sånt och mycket sötsaker… Jag tror inte, nej inga grönsaker, det är inte det bästa… men det är gott.
Lisette: Tom, har du skaffat en flickvän?
Tom: Haha, nej inte ännu.
Lisette: Okej, ehm… Åh, jag tänker här…
Kille: Du kan inte tro att han fortfarande är singel va?
Lisette: *skrattar*
Kille: Tja, Lisette du har 30 sekunder kvar, den enda tiden du kan fråga de vad du vill. Nu.
Lisette: Ehm, vad gör ni på er fritid?
Bill: Ehm, jag tror vi bara kollar TV och DVD:er, och vi sover mycket. Vi sover hela dagarna och kollar DVD:er och slappar.
Tom: Jag tror vi alla kommer spela Poker ikväll.
Georg: Ja, klädpoker.
Bill: Ja, kanske.
Gustav: Tacksam.
Lisette: Ehm…
Kille: Lisette, Lisette. Jag är ledsen men detta var din tid. Det var den sista frågan du kunde fråga killarna. Men om jag har rätt så har i killar något speciellt åt henne? Vad är det ni har?
Bill: Vi har en signerad CD till henne. Så de kommer skicka den till dig och den är signerad av alla.
Lisette: Åh, tack så mycket. Det är riktigt snällt.
Kille: Det är väldigt bra.
Lisette: Jag älskar er så mycket.
Bill: Tack så mycket. Jag hoppas vi ses snart, någonstans.
Lisette: Okej.
Kille: Okej, tack så mycket. Lycka till i Hamburg och vi hörs snart.
Tom: Hejdå.
Lisette: Hejdå.

 

Gud vad avundsjuk jag är på Lissette^^ hihi :P


Kommentarer
Postat av: Leonard

Tack för alla frågor! Svaren ligger uppe på bloggen nu. Allt bra idag då? :)

2010-03-03 @ 15:13:35
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0