Koll på Bill?

Hur mycket vet killarna om Bill egentligen? ;)

Koll på Bill?

Vad hade Bill varit för något om han hade varit ett djur?

Tom: Han hade absolut varit en hund. En hund som sover hela tiden!

Facit
Bill: Jag hade säkert varit en hund. (Rätt)

Vilken var den första skivan som han köpte?

Tom: Det var en skiva med sångerskan Nena. Hon som sjöng "99 Red Balloons". Sedan köpte han massa annat pinsamt också men det vågar jag inte avslöja.

Facit
Bill: Nena, skivan heter Nena, The Band. (Rätt)

Vilken är hans favoritfilm?

Tom: Det vet jag. Det är "Labyrinth" med David Bowie.

Facit
Bill: "The Labyrinth". (Rätt)

Har han ögonen öppna eller stängda när han kysser?

Tom: Stängda. Fast det händer inte så ofta för jag snor alla tjejer före honom.

Georg: Han måste ha dem stängda eftersom tjejerna som han får inte är så söta direkt!

Facit
Bill: Haha, stängda! (Rätt)

Vilket är hans favoritämne i skolan?

Tom: Allting där han har en chans att snacka mycket, typ filosofi. Sedan gillar han bild också.

Facit
Bill: Filosofi. (Rätt)

Vilket språk önskar han att han kunde prata?

Tom: Han kan ju börja med att lära sig tyska, haha! Nej, seriöst så skulle han vilja kunna engelska bättre.

Facit
Bill: Engelska önskar jag att jag kunde bättre. (Rätt)

Vilken Hollywood-stjärna skulle han vilja dejta?

Tom: Olsen-systrarna!

Facit
Bill: Olsen-systrarna! (Rätt)



Kommentarer
Postat av: matilda

:) är det bra med dig?

2010-03-28 @ 13:55:00
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Rakhell<3

Vaddå att han inte får så söta tjejer?? Kom till sverige då, här finns det massor av tjejer som älskar hnm ju xD <333 bla jag, men jag är inte söt precis..

2011-02-15 @ 21:10:12
URL: http://rakhell.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0