Kan Tom eller Bill kaulitz bli kär i nån som är 10 år yngre?

Tom och Bill Kaulitz (de är tvillingar) kommer att vara 19 om 1 september 2008. Paret är kärnan i Tokio Hotel, och det är tveksamt om de skulle kunna tänka sig en 1o-årig för romantiska sällskap. De förstår nog att de skulle vara "dejtar en mindre" och skulle vilja undvika att eftersom det finns lagar som skulle resa upp dem om de väljer att utöva någon så ung. Dessutom finns det förmodligen en hel del 17 - och 18-åriga flickor försöker få med dem.

En 10-åring kan bli den sötaste, smatest, och störst flicka på planeten, och även om de skulle uppskatta henne som ett fan, skulle de vara "trimmad ut" till möjligheten att personligen möta denna flicka eftersom de skulle komma in problem dating någon ung så. Det är ingens fel, och "dynamik" kan inte ändras. Det kan sticka en 10-årig lite för att inse detta, men det vore klokt att arbeta emot det, så det kan släppa in en inte alltför avlägsen framtid.

 

Svar

Actully skulle Bill falla antagligen kär i en tjej som är alldeles f ör ung för honom 'cause i en intervju sade han: "Jag bryr mig inte hur gammal flickan är så länge vi älskar varandra, och hon måste smart, rolig, begåvad och ärlig. " Så ja, kan Bill kär i en tjej som är riktigt unga för honom. Men jag vet inte om Tom Kaulitz.

 

Svar

Om Bill sa verkligen att i en intervju, det låter precis som egennyttiga kommentera en äldre tonårsidol skulle göra för att hålla de yngre tonåren, som egentligen är för ung för att vara i en relation med någon som kommer att vara 20 på mindre än ett år , intresserad av honom och därigenom behålla sin fläkt tal upp för att sälja fler produkter. Naturligtvis skulle jag ha fel.

Enligt vad jag hörde Bill är en ärlig person och när jag reaserched på Internet han är den som var ärlig i sin a relationer med tjejer, men du kan vara right.But Jag vet att Tom inte skulle dagen en tjej som är 10 år eller ännu yngre.



Bill signerar en T-shirt



Det fick bli 2 animeringar idag för det handlade ju om Tom OCH Bill ;)


Förresten.......... HEJ! Ha ha. Hoppas ni gillade det ;D Ha det så bra


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0