Intervju- Tokio hotel

Hej! Här kommer en intervju.
Vem i bandet skulle......
Råna en bank:
Bill: Det skulle vi alla göra! Ha ha det stora bankklubben.
Få nobelpriset:
Georg: Om det skulle vara nobelpriset i tålamod så skulle det definitivt vara jag.
Bill: Fast om det skulle vara nobelpriset i sexighet skulle det vara jag.
Bränna middagen i ugnen:
Tom: Det skulle vi alla göra! Vi kan verkligen inte laga mat.
Bill: Nej verkligen inte. Vi kan inte ens steka ett ägg...
Gifta sig med Brittny:
Alla: Jag!
Bill: Fast om det skulle innebära att man skulle ha sex med henne också skulle ingen vilja det.
Regissa en skräckfilm:
Bill: Jag!Jag älskar vampyrer så jag skulle definitivt ha talang för det.
Försvinna iväg med en cirkus:
Georg: Det tror jag Gustav skulle göra
Bill: Fast om bara tittat på kläderna skulle det vara jag.
Tror ni på kärlek vif första ögonkastet?:
Bill: Yes! Defentivt men med den enda sanna kärleken ska man vara försiktig med, den är verkligen svår att hitta. Många har det tur, andra inte. Den sanna kärleken tror jag bara man hittar den en gång. Många är tillsammans och så men den sanna kärleken finns det bara en av.
Tom: Jag tror inte alls på det.
Georg: Kanske......
Gustav:Jag vet inte. Man kan ju först ta det lugnt och sen se vad som händer med förhållandet.
Jag ska bara skriva att den här delen som kommer tycker jag Tom är jätte rolig !!!!!
Romantik a"la Tokio hotel:

Beskriv det perfekta dejten:
Bill: Jag är inte precis det rätta personen att fråga, jag gillar sånna situationer när man bara träffar på någon och inte planerat någonting.
Georg: Jag gillar när man tar bilen och kör ut i skogen.
Tom: På ett hotellrum vart som helst.
Vad är det mest romantiska ni har gjort för en tjej?
Georg: Jag tog en tjej och körde ut till skogen just.
Bill: Jag har planerat en picknick för en tjej en gång..
Tom: Jag har väntat med att ha sex!                                        HA HA
Tycker ni om tända ljus och sånt?
Tom: Blommor går väll an....Men jag vill mest ha det mörkt.
Ha ha.  / kramisar

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0