Bilder

Hej! Internet är fortfarande väldigt konstigt. Men det kommer tillbaks då och då. I går så stukade jag handen också. Inte direkt min turdag^^ :P

 

Jag tänkte i alla fall slänga in några bilder.

 

Till den som kommenterade om deras musikstil: De spelar inte emo, och om du lyssnar på deras texter förstår du. T.ex. i Schrei sjunger de att man ska vara sej själv och strunta i vad andra säger och tycker om en, i Spring nicht sjunger de att man inte ska ge upp för att det kommer att lösa sej. Hoppas att du fick svar på din fråga :)


Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Hej

Allt bra?

2010-03-09 @ 12:31:38
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0