Blogga med mej!

Internet här hos pappa är så att man bara får sufra ett visst antal timmar eller liknande i månaden, så i slutet av månaden brukar den tiden gå ut. Och det är precis vad det har gjort nu! När tiden är ute så stryps hastigheten ner och så blir det jätte segt! Det är jätte irriterande "/

Jag undrar om det finns någon där ute som skulle vara intresserad av att blogga här på Stur tillsammans med mej? Jag skulle behöva den hjälpen, dels pga mitt begränsande internet och att jag är ganska upptagen. Och i och med att jag börjar 8an nu (det är lite mindre än en månad kvar nu va?) så kommer skolan ta upp ganska mycket av min tid.

Så om det är två som bloggar här på Stur så blir uppdateringen bättre! Så om du skulle vara intresserad så mejla mej på [email protected]

Tack! :D

Slänger in en gammal bild ;)


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0