Rolig Intervju :)

Vad är inte bra med att vara med i TH?
De är framgångsrika, har humor och gör cool musik. Men finns det något som inte är roligt. Vilka är baksidorna med att vara medlem i Tokio Hotel?


Vilka är era dåliga egenskaper?

Bill: Min bror pratar för mycket.
Tom: Ow, och det gör inte du?
Georg: Gustav är dne som för det mesta är den tystaste av oss.
Gustav: Jag är hellre i bakgrunden. En del tror att jag är på dåligt humör men det är inte alls fallet. Jag tycker bara inte om att prata, men har jag en åsikt så kommer jag definitivt tala om den.

Vad skäms ni över?
Gustav: En gång så hade vi en food fight på ett hotel under middagen och det spårade totalt ut. Så nu är vi inte längre välkomna till det hotellet.
Georg: Men så åkte vi tillbaka en gång för att bara springa runt och skrika i korridorerna.
Bill: Jag tycker det är genant ibland när vi får väldigt fina brev från fans där de skriver något som är väldigt personligt, och sen har vi aldrig tid att svara på breven.
Georg: Åh, och jag skäms over att jag kysste varenda tjej I min klass på lekis. Ja, ja, jag var väldigt vild som barn.
Tom: En av mina flickvänner gjorde slut med mig för attt hon trodde jag snackat skit om henne. Det var inte sant. Men hon slog mig i ansiktet.

Vad har ni blivit retade för?
Bill: I skolan så mobbades jag och Tom för att vi såg annorlunda ut. Inte för att vi brydde oss. Vi gjorde bara vad vi kände för och vi var varandras bästa vänner.
Tom: Vi har knappt några vänner från då vi gick i skolan, men det bryr jag mig inte om. Bill och jag har varandra och det är jag glad för. Och förresten, att ha tre bästa vänner är redan mycket.

Vilka glåpord har folk kallat er för?

Bill: Ibland kallar folk mig för bög, men jag reagerar inte ens på det. Bara för att jag har smink betyder det inte att jag är bög. Om om vi snackar brev från fans så är det inte jag som får de flesta breven från homosexuella. De får Gustav.
Gustav: Väldigt roligt, vad sitter du och hittar på nu, Bill?
Bill: Helt seriöst, jag trodde att jag skulle bli den som var populärast bland gay fansen.
Tom: De får ett brev eller kort tillbaka. Men folk har inte kallat oss för glåpord.
Georg: Om de gör det så skickar vi vår starke och muskulöse trummis efter dem
Gustav: Och ni ska veta att jag slår hårt! Jag tror jag kommer göra det om en stund med en viss bandmedlem…

Vad gillar ni inte med att vara berömda?
Bill: Jag tycker inte om att jag blir fotograferad hela tiden överallt. Jag brukade tycka att känisar gnällde när de klagade på papparazzi men nu vet jag det själv. Visst, jag fattar att det kan vara kul att fota mig när jag ligger i en solstol på Maldiverna men det är irriterande för mig. Värst är det när folk fotar mig när jag är på fester. Jag ser alltid ut som en idot på de bilderna.
Georg: Jag gillar inte heller när fans beter sig hysteriskt. Nu senast så skulle jag ta en tjej i hand och hon svimmade nästan. Då tänker jag bara ”Men hallå, jag är bara människa jag också”

Vilken fråga gör er förbannade?
Tom: Den här: “Varför heter ni Tokio Hotel?”
Bill: Jag blir inte förbannad så lätt, jag gillar fortfarande att göra intervjuer.
Gustav: De frågar oss också väldigt ofta om vi har flickvänner. Inte för att det gör mig väldigt arg. Jag svarar ärligt. Georg: Jag hoppas våra fans fattar att vi inte kommer vara singlar för evigt.
Tom: Tja, fattar de inte det, då blir jag djävligt förbannad

(Intervjun är ganska gammal men rolig) <3


IBeligen så var det någon gubbe i Radio som berättade på vilket Hotel Tokio Hotel bode. Så klart blev det snabbt en stor folkmassa där och killarna blev tvugna att skriva autografer. Helt plötsligt kommer det fram en kille och skriker något fult åt Bill sen slår till Bill så han börjar blöda näs blod! Saki deras vakt var tvugnen att flyga på den killen och ta bort honom. Dagen efter var dom tvungna att smyga ner bill i Garaget och in i en bil sen smussla iväg han med resten av bandet till andra sidan stan där dom skulle kunna ta flyget tillbaka hem. Sen säger även Tom kaulitz att han hört Bill gråtta några gånger på toaletten. Gustav i ren förskräkthet som trott att Bill har skärt sig har nästan slått in dörren. Som tur gör inte Bill sånt.. ÄN! Säger Tom. Georg säger att de är jätte jobbigt tid nu för killarna, för fansen vill ha en överallt! Vi kan inte åka till 4 länder samtidigt! Om vi inte åker en och en, men hur fan ska då bandet kunna spela?! Tom har även han nästan skrikit för världen när han hört Bill skrikit från toan, men Bill säger att han bara är så JÄVLA trött.. han ÄLSKAR sina fans, men dom kräver för mycket av han! Han kan inte ta de lite lugnare som dom andra... Bill säger även att han skriker för att bli av med all ondska och trötthet. Helst skulle han bara vilja sova.. I MÅNADER! Bill har även skrikit åt sin maneger - Dra åt helvete! Bara för att han är så trött.. De skulle inte vara konstigt om Bill skulle skrika DRA ÅT HELVETE med allt det här! en vacker dag.
Säg bara till om ni vill vara med :D

<länk>

:) <333

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0