Snart i Sverige!

Idag har jag inte bloggat så mycket för att jag har varit på dop. Men nu är jag hemma igen ;) I går (27/2) så hade killarna ledigt ,ingen konsert. Men i kväll kör de igång igen. Då är de i Hamburg i Tyskland.

 

Nu är det bara 3 konserter kvar tills de kommer till Sverige! Jag ska åka och se den som är i Göteborg. Jag tycker faktiskt lite synd om min mamma, hon gillar inte Tokio Hotel så mycket och så ska hon med på konserten plus att vi har ståplatser^^
Men det ska bli kul att få tillbringa lite ensam tid med henne. Slippa min lillebror :P Visst var detta den bästa födelsedagspresent man kan få? ;)

 


Kommentarer
Postat av: LAURA :))

HAHAHAHHAHAAH näää stackarn XD Tyckte din mamma om konserten då??? 8D

2010-08-09 @ 12:18:15
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0