Tokio hotel intervju

VI´HAR HÖRT ATT NI HAR GALNA FANS:

Bill: Tokio hotel fans, Tokio hotel liver hela livet med oss. Vi reser runt i så många länder och de följer med och sover utanför konsertplatserna, jag tror det är 3 månader innan vi kommer arenan. Det är bara galet!
Tom: De skriver kilometlånga fanbrev och har designande bilar. Tokio hotel bilar.....
Bill: Och så var det en tjej som rymde hemifrån, jag tror det var 6 månader.
Tom: I ett halvår ja.
Bill: Och det var bara helt galet, hon ville så gärna träffa oss, och vi träffade henne på en flygplats.
Tom: Ja en flygplats ja.
Bill: Men vi träffade henne typ bara i 10 sekunder eller nåt.
Tom: YEAH (skrattar)
Bill: Ja det var en speciell present, det var typ en stjärna...
Tom: ja vi har en stjärna.
Bill:En stjärna kallad Tokio Hotel ja.

ER STIL HAR KALLAT MYCKET UPPMÄRKSAMHET:

Bill.
För mig, så var det första gången jag hade smink på ett halloween party. Jag gick på det här partyt som en vampyr och jag tror jag var tio år och efteråt sa jag " Ok jag gillar det ". Sedan så började jag använda smink och färga håret när jag skulle till skolan varje dag. Om du tittar på gamla bilder och se att Georg var ful då och han är ful nu.
tom: Det är en frächs look.

HUR ÄR DET ATT VARA BRÖDER I ETT BAND?

Bill: Jag tycker det är normalt eftersom vi alltid är tillsammans.
Tom:Ja, alltid samma vänner, alltis samma intressen ja.
Bill:Och vi började göra musik tillsammans.
Tom:J
Bill: Och i början så hade bara jag en keyboard för vi hade ingen basist eller trummis och jag spelar inget instrument. Jag var alltid för lat för det.
Tom: Bill behöver mig för att vara ärlig.
Bill: Och Tom behöver mig så........


Hoppas ni gillade det


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Mitt namn är Elin.Jag driver en blogg på blogg.se och där skriver jag om 50-80 talen ( allt du kan tänka dig ) gamla saker,gammal musik,gamla kläder,cupcakes,färg,långt hår,rockabilly,rock ja jag tror förstår vad det handlar om.Intresserar det dig så kika in och jag hoppas du stannar.



Om du inte skulle gilla detta så radera detta och tänk inte mer på det.:) Ha en bra kväll.

2010-02-24 @ 18:59:46
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej, allt bra med dig? :)

Tycker du att Elin Lantos låt "Doctor doctor" som hon tävlade med i Melodifestivalen är bra? :)

2010-02-24 @ 20:20:23
URL: http://sweetpiiinky.blogg.se/
Postat av: LISOU

haha, kul intervju att läsa:D

2010-02-24 @ 20:28:30
URL: http://hhannalouise.blogg.se/
Postat av: Kc

Vill du vara med i min tävling? ^^,<333

Ha en bra dag^^,

BTW söt blogg<3



http://kassiie.blogg.se/2010/february/tavling-hos-migva-med2.html#comment

Postat av: VENDELA

Hi Hi det e bara bra. Vad snälla kommentarer vad snälla ni är <3

2010-02-26 @ 20:21:01
URL: http://stur.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0