Oj Oj

hej. här kommer lite bilder från 25 /2 2010 utanför tokio hotels hotell. Dom är i Bryssel, Beligen där.Och sen måste jag bara skriva den här korta intervjun.
Nån: Jag har läst i en frans tidning att ni skulle göra något inom filminustrin...
Band: wtf/face ser förvånade ut
Nån:Är det sant?Det stog att det skulle vara en porrfilm?
Band: alla pekar på Tom.
Tom:Ja jag har planerat att göra en film, men inte pratat med någon om det än
Nån: Bara du Tom?
Tom: Ja dom andra är för fega för det
georg:ja
Tom: Och vi har inte hittat några andra skådespelare som vill spela med dom, så det är ett annat problem.

´NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj!!!!!!!!!!! Hoppas det här inte är sant! Jag vill verkligen inte att Tom eller nån annan i bandet är med i en porrfilm! Dom kan ju göra filmer men inte porr? Men det e ju inte jag som bestämmer =( ha ah. Men det var ju kanske så.........mm

 


Kommentarer
Postat av: emma

hej!

väldigt kul o fin blogg :D

kolla in min?, en blogg med mkt bilder, bra uppdatering, en tonårings vardagliga tråkiga liv xd

tack på förhand, ha det bra! :)

2010-02-28 @ 20:52:27
URL: http://emmathorslund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha! vad rolig intevju xD typiskt Tom!!

2010-02-28 @ 22:54:07
URL: http://hannoninolover.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0