Lady gaga gillar Tokio Hotel!!!

Hej! Visste nu att Lady gaga gillar tokio hotel? Det visste inte jag men NU vet jag det ha ha. Tycker det är så fantastiskt coolt faktiskt =).
Lady gaga är ett stort fan av tokio hotel och är stolt över det! Sångerskan intervjuad av Nem stars medger att mellan hennes favoritband så är det tokio hotel, hon säger att hon älskar doms musikstil, doms stil, doms (Bills) smink och den mystiska sidan bakom bandet...... På frågan om kändisar gillar tokio hotel så svarar hon att det är sant, det är coolare att säga att vi inte gillar dom...."jag skäms inte att säga att tokio hotel och jonas brothers är band som revolitionerar musikinustrin. de skapar hysteri bland sina fans det är fantastiskt att se deras reaktion....eller hur?" . Efter cinema Bizzare kommer vi att se tokio hotel i en av hennes shower?           Jag hittade det här på en hemsida som jag tycker är jättebra jag ger henne som har översatt det här lite "beröm". Hemsidan är www.nogg.se
tror jag om ni säger att den hemsidan inte funkar så skicka ett mail till mig och felicia då. =).


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0