Bill kaulitz intervju om kärlek

Hejsan! Jag glömde att skriva att det var jag ( Vendela) som skrev om att lady gaga gillade tokio hotel men nu vet ni att det var jag.=). Men här kommer en liten intervju med Bill kaulitz om en intervju om KÄRLEEEEEEK!!!!!ha ha. Och förresten Bill säger ju att han är 16 där i intervjun men han är ju 20 så för 2 år sedan var det här.
BRAVO: Hur exakt länge har du varit singel?
Bill: Sedan 2,5 år jag är ensam.
BRAVO:Det betyder att du var 14 år när du var med din senaste flickvän?
Bill: Exakt jag var ihop med henne i 1,2 år jag var verkligen kär i henne.
BRAVO:Varför har ni skiljas?
Bill:Jag vet inte längre vi gled isär,men jag har aldrig skiljas från mina väninnor i gräl. Vi hade fortfarande kontakt och stannade som vänner.
BRAVO:Hur många flickvänner hade du?
Bill: 5 ! Den första gången jag var kär i en flicka var i 4:an och flickan var äldre.
BRAVO:Hur känner du dig?när du är kär?
Bill:Det är det bästa som kan hända när man har känslor för en annan människa. Där efter är jag totalt förvirrad och kan inte konsentrera mig på något annat.
BRAVO:Ovh vill du bli kär idag?
Bill:Ja jag vill verkligen bli kär idag! Denna känsla är super nice, och det skulle vara fantastiskt om jag fick den här känslan igen. Men jag är inte ledsen alls. jag hade så tur under de senaste åren, men det finns också fördelar med att vara singel. Man kan prata med folk utan avensjuka,du behöver inte motivera och man kan prata me folk gratis.
BRAVO:Har du hals(kysst) någon under de senaste åren?
Bill:Nee. Bara med vän pussar som -välmommen. Ingen med passion.
BRAVO:Känner du aldrig dig ensam?
Bill:Ja det finns sånna stunder. När vi är på resa på kvällen kan man känna sig lite ensam.Det är en del av vårt liv. I sånna stunder så skulle det vara kul med en tjej vid min sida. Visst har jag Tom,Georg,Gustav och min familj vid min sida men man kan endå känna sig ensam.
BRAVO:Och vad gör ni imot det?
Bill: Sover(flinar)Det hjälper alltid.
Bra? Och om ni undrar varför jag inte sätter in bilder så är det för jag inte har lärt mig=( Jag kan bara sätta in bilder som redan har varit i bloggen
Gud! Jag kunde visst det JIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIII hi hi


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0