Mot Karlstad!

Usch, nu börjar jag bli trött på att åka bil. Först 6 timmar till Öland, sen 6 timmar hem, sen 2 timmar till Ullared, sedan 2 timmar hem, och nu ska vi åka till Karlstad. Det blir 4 timmar till tur och retur. Men som tur är så är det sista resan nu på semester som vi har nu med mamma. Och semestern med pappa har vi redan haft. Så nu ska vi bara åka ut och paddla kanot med släkten på pappas sida om någon vecka, men det är bara över helgen.

Men som sagt, vi åker till Karlstad i morgon och stannar till torsdag kväll. Jag tror inte att jag kommer att ha tillgång till internet under veckan. Men jag är snart hemma igen!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0