Intevju - Ok!

Här kommer en intervju från OK!

 

 


Bill och Tom: Väntar på rätt tjej

Plötsligt, även när deras fans tappat allt hopp, har nyheten att Tokio Hotel ska komma till Belgrad har slagit alla. De populära tvillingarna Bill och Tom har lyckats skjuta fram något i deras tighta schema, fast de är helt överbokade. De svarade på våra frågor, som troligtvis kommer göra de Serbiska fansen glada. 

OK!: Vad skulle ni vilja säga till fansen här i Serbien?

Bill: Det ska bli jätte kul att få ha denna konserten i Belgrad, vi ser fram emot det jätte mycket men det är också en chans att spendera mer tid med våra fans här. Vi försöker alltid ge våra fans det bästa, vår produktion är på väldigt hög nivå och vi har alltid något coolt som överraskning till våra fans. 

OK!: Vad är bäst, och vad är det sämsta att vara i ett band?

Tom: Det värsta är Georgs irriterande bas spelade, och det bästa är självklart, att få träffa alla snygga tjejer i hela världen. 

Bill: Det är våran största dröm, att åka runt i världen och spela våran musik med vårt band, vi lever för det. Och om du kombinerar allt det och det blir verklighet, finns det inget bättre än det! Livet kunde inte vara bättre!

OK!: Vilka musik idoler hade ni när ni växte upp?

Bill: Vi hade faktiskt inte några idoler att se upp till. När jag var barn, brukade jag lyssna på David Bowie mycket, men i våran karriär har vi försökt att inte påverkas av andra och bara göra våran egen grej.

Tom: Självklart finns det artister som vi gillar, t.ex. Aerosmith, eller Stereophonics, men när vi gör våran egen musik- kör vi på våran egen stil.

OK!: Vilka är era 3 bästa låtar som ni gillar att höra?

Tom: Det var en svår fråga eftersom det ändras varje dag. Men på min lista idag har jag "Empire state of mind" av Jay-Z, "Dude looks like a lady" av Aerosmith, och "looking for freedom" av David Hasselhoff. Jag skojade på den sista... det var ett skämt, okej? *Skrattar*

OK!: Berätta en av era hemligheter.

Bill: Det kan hända ibland att jag börjar gråta. Jag kan se på en sorgsen film, eller ibland kan jag se ett djur skadas, speciellt hundar. Det sårar mej. Det sårar mej varje gång.

OK!: 5 minuter innan ni går upp på scenen, vad händer bakom gardinen?

Bill: Det kanske låter konstigt, men 5 minuter innan är vi backstage och går runt i cirklar, är jätte nervösa och rädda. Och några sekunder innan vi går upp på scenen, hejar vi på varandra som ett sportslag, eftersom vi har en del "action" framför oss. 

OK!: Ni skapade detta bandet för nästan 10 år sedan. Vad skulle ni välja som eran mest minnesvärda händelse, i eran karriär?

Bill: Det finns många saker, men du kan aldrig glömma när din första singel (Monsoon) kommer in som nummer #1 på top-listorna, när vi vann våran första EMA, också när vi spenderade lite tid i Amerika. 

Tom: Vi kommer aldrig att glömma konserten i Paris, framför 500.000 personer under Eiffeltornet.

OK!: Vad är hemligheten bakom eran framgång?

Tom: Det finns inget recept, formel eller någon hemlighet alls. Vi är bara oss själva och uppskattar vårt jobb. Vi älskar våra fans och att göra ny musik är det bästa saken i världen, det är det. Om vi lämnar mitt fantastiskt snygga utseende. *skrattar*

OK!: Vem skulle i vilja samarbeta med?

Tom & Bill: DEt är inte mycket att diskutera, det är klart - Aerosmith! 

OK!: Vad tycker ni killar om Lady gaga?

Bill: Hon är helt okej! Hon gör sin grej, hennes jobb, hon följer sina idéer och sticker verkligen ut ut mängden. Hon är inte som alla andra.

OK!: Nämn 5 saker som alltid är OK! för er killar.

Bill: Jag gör det! Min familj, mina vänner, mina hundar, min bror och mitt band. 

OK!: Och kärlek? Är ni kära?

Bill: Nej, det är jag inte, vilket är tråkigt, jag vet det. Men det är normalt för en person som jag som väntar på rätt person. Man kan få vänta lite längre... jag tror i alla fall det. 

Tom: Jag är alltid kär, inte som Bill... bara i olika tjejer varje gång.

OK!: Vart sej ni er själva om 10 år från nu?

Bill: Förhoppningsvis kör vi fortfarande våran Tokio Hotel stil, så precis som idag - band, musik, konserter. 

OK!: Om ni hade en tidsmaskin, vart skulle ni åka?

Tom: Ååh, jag skulle inte åka så mycket. Men jag skulle vilja vrida tillbaks tiden då jag spelade fel ackord i övergången av våran låt Humanoid i mitten av en konsert!

OK!: Vilken Hollywood skönhet skulle ni vilja se i en ny Tokio Hotel video?

Tom: Detta är en cool fråga, men jag försöker fortfarande komma på någon - Jessica Alba eller Megan Fox... 

OK!: Till vem skulle ni tillägna en ny låt?

Bill: Till våran mamma.

OK!: Tokio Hotels livshistoria - vad skulle det kallas?

Bill: Det är inte över förrän det är färdigt.

 

Den engelska översättningen av Goga
Den svenska översättningen av mej

Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon snygging! Vad gör du för något? Själv myser jag med min lilla hårboll Vincent ^^

2010-04-19 @ 09:43:14
URL: http://fattybom.se

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0