Tokio Hotel löser problem

Här kommer lite problem som killarna självklart löser ;)

 

Är du kär i Bill och vet inte vad du ska göra? Eller vill du ha samma coola frisyr som Tom? Killarna själva har lösningarna på fansens alla problem.

Problem 1: Jag är kär i Bill, men jag kommer aldrig att träffa honom.

Bill: Åh, jag vet inte vad jag ska svara. Om du verkligen är kär i mig, så behöver du... (tänker) Kom till någon av våra konserter, kanske kommer jag att se dig där.

Tom: Jag vill faktiskt lägga till något: Du behöver bara bli kär i mig. Så kommer allt bli bra!

Bill: Kanske behöver du inse att jag bara är en vanlig kille, precis som så många andra killar. Läker det lite av ditt brustna hjärta?

Problem 2: Jag är ett Tokio Hotel-fan och blir retad av mina klasskompisar som inte är fans.

Bill: Jag tycker att du ska bry dig så lite som möjligt och bara låta det vara.

Tom: Bill och jag blev också alltid retade i skolan av folk som hatade oss, och det gav inte mycket resultat. Faktiskt, så var jag stolt över att vi var annorlunda än de andra i klassen. Bill och jag tyckte det var viktigt att göra andra saker. Vi ville inte vara wannabes. Att retas av de andra i klassen kan sluta lyckligt till slut, se bara på oss.

Problem 3: Mina föräldrar tillåter mig inte att gå på någon Tokio Hotel-konsert.

Alla: Det är ju löjligt!

Tom: Vi fick alltid tillåtelse att gå på konserter. Jag var nio år när jag gick på min första livekonsert och jag tycker att alla ska ha friheten att göra det.

Bill: Och det är knäppt av föräldrar att förbjuda något sådant, för fans kommer alltid att hitta en möjlighet att gå på konserten i alla fall.

Georg: Det bästa är att bara låta barnen vara fria i detta. De kan själva bestämma om de vill gå eller inte.

Tom: Vet du vad jag vill? Jag vill prata med föräldrarna till de här fansen om detta. Ge mig bara adresserna, jag löser problemet.

Gustav: Exakt, låt oss bara komma i kontakt. Vi fixar det.

Problem 4: Jag vill ha samma frisyr som Tom. Hur fixar jag det?

Georg: Åh, det är svårt!

Tom: Faktiskt så har han rätt. Jag har rätt mjukt hår själv och varje dag tar det mig mycket arbete att hålla det så. Jag måste vända på det varje dag och jag har en särskild spray för att hålla håret så här. Jag tänker inte säga vad som är i sprayen, men jag har jobbat på det i flera timmar i mitt eget labb. ;) Det är framställt särskilt för mig och det är fruktansvärt mycket jobb. Hur länge har jag haft det så här?

Georg: Bara lukta på det, så vet du det själv!

Tom: Jag tror det är 10 eller 11 år.

Problem 5: Jag får inte hänga upp Tokio Hotel-posters på väggarna.

Bill: Hela mitt rum var fullt av posters.

Tom: Det stämmer helt, han hade till och med posters på mig. Han bara tog foton på mig, lät förstora dem och hängde upp dem i hela rummet.

Bill: Äh, håll mun! Det är inte sant... Men jag tycker att alla bör ha varit fan av någon och det innebär också att du borde hänga upp posters på väggarna. Som förälder bör man bara låta barnen göra det. De har också varit fans en gång, eller hur? Jag tyckte alltid att det var toppen att lyssna på musiken av mina favoritband på mitt eget rum.

Tom: Tyckte? Han gör det fortfarande!

Problem 6: Var kan jag köpa så coola kläder som killarna i Tokio Hotel har?

Tom: Om du vill se ut som Georg, låt bara bli att tvätta håret under en månads tid så är det fixat.

Georg: Till exempel.

Tom: Och Bill? Så vill du väl inte se ut?

Bill: Jag köper alltid alla mina kläder i second hand-butiker, man kan verkligen hitta coola kläder där. Så mitt tips är att gå till sådana ställen om du vill ha min look.

Problem 7: Jag mår jättedåligt för att Gustav och Georg alltid får mindre uppmärksamhet än Tom och Bill.

Tom: Vet du varför? De pratar mindre och är lugnare än vad Bill och jag är. Men även om Gustav och Georg skulle prata mer, så skulle de inte kunna säga vad de menar. Har du någon gång hört dem prata tyska? Det är bara för hemskt. Deras engelska är katastrofal, men faktum är att deras tyska är lika dålig!

Bill: Georg och Gustav är bara mer avslappnade och ber aldrig om uppmärksamhet. Nu för tiden är vi bara vana vid det, det hör till.

Georg: Jag trivs bra med hur det är.

(det blir tyst en lång stund)

Bill: Han kan inte säga mer än så. :)

Gustav: Han valde vårt standardsvar: Jag trivs bra så här.

Problem 8: Jag vill verkligen prata med Tokio Hotel, men jag kan inte tyska.

Bill: Du kan prata engelska med oss. Nu för tiden kan vi prata lite engelska.

Tom: Vi vet precis tillräckligt mycket, faktiskt.

Bill: Men vi håller på att lära oss mer engelska. Vi ska åka mer till USA och England, så det kan vara bra att kunna språket bättre. Jag hoppas vi har lärt oss det snart.


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0