Meet & Greet i Rom

Här kommer en liten video från meet & greet i Rom. Det var tydligen två tyskar där (Lilli och Alex).

 

 

Översättning:

En annan tjej: Kan du rita en stjärna? (med väldigt dålig men söt tyska) 
Bill: En vadå??? 
Lilli: Rita en stjärna! 
Bill: Åh, rita en stjärna! Åh jag kan absolut inte rita det! Jag gör ett hjärta, jag ritar hjärtan bättre! 
Lilli: Underbart, hälsningar från Leipzig! 
Bill: Här? (signerar postern) 
Alex: På båda sidorna, snälla! 
Lilli: Och kanske på kortet också? Bra! Kommer ni till 'Comet' (Tysk prisutdelning) detta året? 
Bill: Åh, jag vet inte det än! 
Gustav: Ska jag också på båda sidorna? (signerar postern) 
Alex: Ja, tack! 
Lilli: Kan du skriva 'till Lilli' där? (på kortet) 
Tom: Till vem? 
Georg: Där är tjejerna som alltid håller posterna på fel håll! 
Tom: Till Lilli med... 
Lilli: Som här (på postern) 
Tom: Ah, där! 
Alex: Kan du gratta henne ytterligare för hennes födelsedag snabbt? 
Lilli: Jag firade min födelsedag tillsammans med er i Madrid! 
Georg: Grattis! 
Lilli: Tack så mycket! 
Alex: Tack så mycket! 
Lilli: Fortfarande på kortet? Eller har du gjort det än? 
Georg: Jag har redan gjort det! 
Alex: Tom, jag tror du glömde att signera här! 
Georg: Nej det har han inte! 
Alex: På den här sidan! 
Georg: Han har inte glömt. Jaha, på båda sidorna? 
Lilli: Vi klipper isär det senare. 
Tom: Ah, det är två sidor! 
Alex: Ja! 
Lilli: Underbart, tack så mycket! 
Alex: Tack!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha nämen guh va söwta!! Jag hade dött om ja stått där Oo <3

2010-04-24 @ 14:53:43
URL: http://josseish.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0