Grattis Georg!..................I efterskott :P

Hej! Förlåt att jag har varit dålig att blogga. För igår " den stora dan" (Georg listing´s födelsedag) då VAR jag inne på datan men hitta inte något speciellt att skriva om och sen när jag hittade en fin bild som grattade Georg så skulle jag äta sen logga jag inte in igen och idag har jag gått påskmarchen och hade ingen nyckel in så jag vänta på min pappa som gick hem.... MEN nu är jag här :D Så här bilden jag tänkte visa.
Hejdå  och..... GLAD PÅSK ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: nicho

wow ni måste verkligen ÄLSKA TH mer än något annat :) Men fortsätt med det ni gör! ;D

2010-04-01 @ 20:46:07
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0