Bills kläder

Hej! Förlåt men jag har varit på fotbolls träning och sen fick jag ju duscha. Men hittade lite av Bills kläder som man kan köpa på www.schwarz.blogg.se
Humanoid mikrofonen:


Är köpt här ifrån. En sådan kostar ca. 55.663 kr enligt forex.



Bälte:


Finns att köpa här för ca. 202 kr enligt forex. 



Solglasögon:


Finns att köpa här för ca. 2544 kr.



Tröja:


Finns att köpa här för ca. 1184 kr enligt enligt forex. 



Byxor:


Finns att köpa här för ca. 1020 kr enligt forex.



Skor:


Är ett par Rick Owens mens S/S 09.
Humanoid mikrofonen:
<---- Snygg

Är köpt här ifrån. En sådan kostar ca. 55.663 kr enligt forex.

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan:) Hoppas allt är bra med dig:)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-04-11 @ 16:32:06
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Jennifer

Sitter precis och lyssnar på tokio hotel när jag kika in på din blogg :D

2010-04-12 @ 18:29:14
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: lisa

asså varfös tar du saker från andras bloggar jag vet att du har tagit typ allt från schwartz.blogg.se ...inte illa menat jag frågar bara

2010-04-13 @ 18:32:45

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0