Stalker pressar Tom

Igår stod det om att Tom hade slagt ett fan i ansiktet i Frida tidningen.
Det stog att kvinnans advokat sa att om han tar bort sina anklagelser mot stalkern så kommer hon att sluta följa efter dem och ta bort anklagelserna mot Tom att han slog henne. 
Tom vet inte riktigt vad han ska göra för att han vill ju att hon och dem andra ska sluta följa efter TH men samtidigt vill han att hon ska straffas eftersom stalkersarna har följt efter och hotat Tokio Hotel så länge. Stalkersarna har varit helt hemska!

Tokio hotel Stalkers by snajera7.
Här är de franska stalkersarna som förföljt Tokio Hotel.
De bär masker och försöker dölja sina ansikten med bl.a. sjalar.
Det måste verkligen måste vara något fel på dem, hur kan man vara
så dum och följa efter, skicka hat brev och pressa Bill & Tom?
:(



Kommentarer
Postat av: Rita ♥

Kul med din Tokio hotel-blogg, de är riktigt bra! =D

2009-05-26 @ 14:22:21
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: LiiCee

sv: haha ha nedu jag har ingen aning :p jag är la inte tillräckligt intressant att ha på mest aktiva antar jag :p

jag har ingen av de bakelserna än, men jag hoppas på att kunna beställa hem ett par stycken imorgon när lönen kommer :)) nu vet jag ju iaf att de inte bara ser fina ut utan luktar gott också, tack!

Kramar LiiCee

2009-05-26 @ 16:02:49
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0