Tokio Hotel ~ Für immer


Eftersom jag brukar lyssna på både engelska och tyska låtar har jag faktiskt lärt mig lite tyska :)
Inte särskilt mycket, men några ord :)

Hallo - Hej
Ich - Jag
Mich - Mig
Du - Du
Dich - Dig
Wir - Vi

Schöne - Fin
Gesang - Sång
Gute - Bra
Nacht  - Natt
Danke - Tack
was ist Ihr Name?  - Vad heter du?

Hilf Mir Fliegen - Hjälp mig flyga
Reden - Prata
Gegen Meinen Willen - mot min vilja
Bleiben - Stanna



Tom ser lite butter ut, är han avundsjuk på Bill kanske? :)

<3<3

Kommentarer
Postat av: Jess

haha, fan va söööööööööt tom ser ut! :D

Nån gillar tokio hotel ser jag ! ;)

& tack så jättemycket! Jag har bloggat ett år nästan tror jag :) Själv då?

:) Ha en bra da!

2009-05-25 @ 14:35:23
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har aldrig sett Tom sådär sur förut!

Han ser så gullig ut när han är sur, hihi<3

2009-05-26 @ 19:38:24

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0