T-shirt

Hej Sverige!
När jag var och tittade lite i affärer såg jag några jättefina tokio hotel t-shirtar som jag köpte. Jag känner mig så glad när jag har dem på magen. Jag lägger upp en bild på de fina t-shirtarna i ett senare inlägg. Sålänge får ni sukta efter de här t-shirtarna och tröjorna man kan köpa från >>Tokio hotel shop<<. Tyvärr är de ganska dyra på den sidan men om man vill kan man hitta mycket billigare från ca 50 kr på blocket.se.
De här är så fina att jag drömmer tills jag har dem på mig. Kom till mig!


Tokio Hotel - Scream CD and Photo Babydoll BundleTokio Hotel Green Band Photo Splatter T-ShirtTokio Hotel Cityscape T-ShirtTokio Hotel Scream Pullover Hoodie

____________________________________________________________________________________________


Tokio Hotel - Bill Kaulitz Girlie Kapuzenpullover schwarz STokio Hotel - Bill Kaulitz hooded pullover black S
På den här jättefina tjocktrjan står det Bill Kaulitz! <3

http://www.deutschrock.de/ har de jättemånga fina sweatshirts. Nu när det spånas att Tokio hotel släpper sitt nya album i maj eller april hoppas vi att de kanske kommer med nya fina t-shirtar.

Tokio Hotel - Crystal Ball Girlie Zip Through Hooded Jacket black S Tokio Hotel - Straight Line Girlie Hoodet Sweater black S
Glöm inte att det finns mycket, mycket billigare på blocket.se och ibland  är de helt nya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit! bara fyra dagar kvar till tröjan kommer!<3<3<3

2009-05-23 @ 10:47:21
Postat av: Anonym

Där är tatuering stjärnan :)<3

2009-05-23 @ 12:10:58

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0