Hur kan man inte gilla Tokio Hotel?

Ibland förstår jag inte varför man ens ägnar sin tid åt att skriva massa hat saker om TH om man ändå inte gillar dem som vissa gör, helt onödigt och taskigt!
På Facebook så finns det tillexempel hat team som man kan gå med i om man inte gillar TH, varför ens göra ett hat team och ägna sin tid åt det?
På youtube finns det massor med folk som skriver jätte taskiga kommentarer om TH, varför ens söka på dem på youtube om man inte ens gillar dem och kolla på videosar med dem???

Jag kommer iaf alltid att gilla Tokio Hotel för det är det bästa bandet i världen och så är dem ju så himla gulliga också ;)<3<3<3<3




______________________________________________________________________________________________
Eftersom jag så gärna vill lära mig Tyska så har jag lagt till ett språk verktyg här på sidan så jag kanske lär mig lite:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det har jag också funderat på; varför ens ägna sin tid om man inte tycker om bandet?



Svar: Haha ja, jag älskar det avsnittet, flummigt! :P

2009-05-26 @ 21:28:48
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/
Postat av: Caisa

Hejhej!

Kolla gärna in min blogg är du söt :)

2009-05-26 @ 21:33:39
URL: http://caisaandersson.blogg.se/
Postat av: Heyli

hej och tack så mycket! själv lyssnar jag på rock/metal men tokio hotel är inget för mig :p och jag kan absolut inte fatta varför alla tycker dom är så snygga! men alla gillar ju olika saker och de är ju tur de :)

2009-05-26 @ 21:43:46
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0