Om jag kunde drömma

Ett tag när jag hade läst första Twilightboken blev jag riktigt besatt av twilight, varulvar och vampyrer. Nu har jag lugnat ner mig men alla borde ändå pröva att läsa böckerna. Man blir beroende av serien men det brukar släppa efter ungefär tre veckor. Här är böckerna på svenska och översättningen. Om 35 dagar kommer Twilight ut på film och då vill jag se den. Tyvärr kommer andra boken ut på film om 241 dagar och det är aldeles för långt men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Om jag kunde drömma- twilight
När jag hör din röst- New Moon
När jag hör din röst- Eclipse
Så länge vi båda andas- Breaking Dawn


Kommentarer
Postat av: Anonym

typan oxå! har glömt bort mitt lösen!!

2009-03-25 @ 00:08:21
Postat av: Anonym

vad var det förnåt??

2009-03-25 @ 00:08:51

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0