Men här kommer den äntligen!

Woho!
Idag lägger jag upp innehållet i posten från Tokio Hotel! <3
Det var ett tag sen jag sa att jag skulle lägga upp den, men här kommer den äntligen!
Jag tror att autograferna är kopierade - det ser ut så, men jag är lika glad för posten ändå :D
 Var snälla och kopiera inte bilden!



Hehe, ursäkte min fula text över hela bilden :P
Är det någon som har fått en likadan?

Kram / Hanna :)

(Idag ska jag ladda in min lilla korta film som jag har gjort på youtube så jag kan lägga den här på Stur! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nog ingen risk att nån kopierar

2009-06-03 @ 20:26:13
Postat av: Sheriilyn

Svar: Hej! Nu tror jag du skrev till fel person, för ingen av mina kompisar har något signerat kort från TH.

2009-06-03 @ 20:37:56
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

Jag ÄLSKAR TH!

Jag har läst din blogg rätt länge :)

puss

2009-06-03 @ 23:13:52
Postat av: fanny

Vilket språk skrev du på i brevet? Skrev du på engelska? Funderar på att skriva på tyska även om jag inte kan nåt alls på tyska (; Älskar din blogg, den är jätte bra :D

2009-06-19 @ 18:38:11
URL: http://faanny.bloggsida.se

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0