My Hotel

Hej!
Nu sitter jag i skolan och skriver, datan är heltrög!
Jag längtar till  Tokio Hotel ska släppa nytt album! Det sägs att det släpps i september och att Tokio Hotel har samarbetat ,ed nya låtskrivare! Från början var det meningen att albumet skulle släppas i april men det har blivit försenat, dels på grund av att Tom slog ett fan. Tom kanske måste sitta i fängelse i 5 år för det, Tokio Hotel -skivan kommar kanske bli ännu mer försenat då. Hoppas Tom att inte måste sitta i fängelse!! :(
Jag har hört att albumet kommer att heta My Hotel. =)

bill.jpg Bill Kaulitz image by AshlyA7X

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Asså jag tycker att 5 år är lite för mycket men samtidigt så säger ju kändisarna att dom är precis som "vanliga människor" och om "vanliga människor" skulle fått 5 år i fengelse för de Tom gjorde så ska Tom också ha det!

Sen vad hon borde hon och dom andra klart få besöksförbud!

Men Tom borde inte få komma undan helt bara för att han är känd, snygg och rik!!!!

2009-04-24 @ 10:22:13
URL: http://weennborg.blogg.se/
Postat av: hanna

Bill är bara så snygg!<3<3<3

2009-04-24 @ 19:21:37
Postat av: AMANDA FALK

snacka tokio hotel fan.. :)

2009-04-25 @ 16:54:51
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Nicole

Ny bloggdesign? Då ska du kika in på min blogg, jag har auktioner och tar emot beställningar :)

Ignorera annars detta meddelande.

2009-04-25 @ 16:57:47
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh, hjälp vad bill var söt där!<33

2009-04-27 @ 19:02:24

Kommentera här:

Vad heter du?
Är du här ofta?

Mejladress (visas inte)

På vilken adress bloggar du?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0